ریل قطار
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
راه اندازی قطار کانتینری دو سربار ایران- چین
<p>قطار کانتینری دو سربار ایران- چین و فاز نخست کریدور ریلی چین- ایران- اروپا پیش از ظهر یکشنبه ( ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با حضور جمعی از مقامات ایران، چین و قزاقستان در بندر خشک ریلی آپرین شهرستان اسلامشهر به بهرهبرداری رسید.</p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>
-
حادثه آتش سوزی واگن های قطار باری در ایستگاه خیام
<p>آژانس عکس ایرنا – ۲۹ بهمن ۱۳۸۲ - ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۵۱ دستگاه واگن باری متوقف در ایستگاه راه آهن ابومسلم بخاطر ارتعاشات وارده به حرکت درآمده و بدون هیچ کنترلی تا ایستگاه خیام در ۲۰ کیلومتری نیشابور طی مسیر کردند. با واژگونی ۴۸ واگن در ایستگاه خیام این مجموعه دچار آتش سوزی شد. محموله این واگنهای باری شامل ۱۷ واگن گوگرد، شش واگن بنزین، هفت واگن کود و ۱۰ واگن پنبه بود. گرچه ماموران آتش نشانی اعزامی از مشهد و نیشابور بشدت دست اندرکار اطفا این حریق بودند اما انفجار چند واگن ابعاد این فاجعه را که تا پیش از آن هیچ خسارت انسانی در بر نداشت گسترش داد. جان باختگان و مجروحین این سانحه علاوه بر گروهی از آتش نشانان و مسوولان محلی حاضر در صحنه، شامل برخی از مردم عادی است که بخاطر کنجکاوی و تماشای صحنه آتش سوزی واگنهای باری در این مکان تجمع کرده بودند. </p>