مناطق محروم

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • معلمی در قلب مناطق مرزی

    معلمی در قلب مناطق مرزی

    <p>«محمد فرخی» معلم ۲۶ ساله در مدرسه شهید آیت‌الله سعیدی، واقع در روستای مرزی «ینگی قلعه»، هر روز مسیر ۵۵ کیلومتری را طی می‌کند تا دانش‌آموزانش از نعمت علم محروم نمانند. این مدرسه که دارای ۱۶ دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی است، با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی با کمبود امکانات روبروست. با وجود مشکلات، «فرخی» با انگیزه و اشتیاق در کلاس حضور می‌یابد و تلاش می کند تا فاصله ها و سختی‌ها مانع تعلیم و تربیت نشوند. او در این منطقه کم‌برخوردار، نماد فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری معلمان در مناطق محروم است. روستای «ینگی قلعه» در شهرستان «قوشخانه» و در ۱۰۵ کیلومتری بجنورد قرار دارد.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>

  • «سرچشمه تشنه»

    «سرچشمه تشنه»

    <p>استان چهارمحال و بختیاری، که روزگاری سرچشمه‌ای پرآب بود، اکنون با بحران کم‌آبی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه شده است. خشکسالی‌های متوالی و کاهش بارندگی، بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها را خشک کرده یا دِبی آب آن‌ها را به‌شدت کاهش داده است. این استان که زمانی تأمین‌کننده‌ی آب مناطق هم‌جوار بود، اکنون خود با چالش کمبود آب روبه‌رو است و تأمین آب شرب در برخی مناطق دشوار شده است. در شهرستان لردگان، تانکرهای آب سیار روزانه از مسیرهای سخت عبور می‌کنند تا آب را به روستاهای تشنه برسانند. شرکت آب و فاضلاب این روش را موقتی دانسته و در جستجوی راهکارهای پایدارتر است. رانندگان تانکرها نیز با مسیرهای دشوار روبه‌رو هستند اما با رعایت نکات ایمنی تلاش می‌کنند آب را به‌موقع تأمین کنند. این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح منابع آبی و مشارکت عمومی برای حفظ این منبع ارزشمند است.</p>