موتور دیزل لوکوموتیو
-
قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز
<p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاههای ایران و شمالغرب کشور و از نمونههای ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار میآید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسینهای شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>
-
رونمایی از موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی
<p>مراسم رونمایی از موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی با توان چهار هزار اسب بخار ساخت گروه صنعتی مپنا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور وزیر صمت در شهرستان فردیس استان البرز برگزار شد.</p>
-
رونمایی از موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی
<p>مراسم رونمایی از موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی با توان چهار هزار اسب بخار ساخت گروه صنعتی مپنا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت در شهرستان فردیس استان البرز برگزار شد.</p>
-
رونمایی از موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی
<p>مراسم رونمایی از موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی با توان چهار هزار اسب بخار ساخت گروه صنعتی مپنا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور وزیر صمت در شهرستان فردیس استان البرز برگزار شد.</p>