استان چهارمحال و بختیاری

  • وصال پس از ۳۹ سال

    وصال پس از ۳۹ سال

    <p>آژانس عکس ایرنا - 17 آذر 1400 - خانواده شهید تازه شناسایی شده محمد علی کرباسی راوری پس از استقبال مردم در شهرکرد، روستای خراجی و شهر اردل با حضور بر سر مزار این شهید به انتظار ۳۹ ساله خود پایان دادند.</p> <p>سرباز شهید محمد علی کرباسی راوری متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت&nbsp;المقدس به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند. پیکر شهید محمد علی کرباسی راوری در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.</p>

  • وصال پس از ۳۹ سال

    وصال پس از ۳۹ سال

    <p>آژانس عکس ایرنا - 17 آذر 1400 - خانواده شهید تازه شناسایی شده محمد علی کرباسی راوری پس از استقبال مردم در شهرکرد، روستای خراجی و شهر اردل با حضور بر سر مزار این شهید به انتظار ۳۹ ساله خود پایان دادند.</p> <p>سرباز شهید محمد علی کرباسی راوری متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت&nbsp;المقدس به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند. پیکر شهید محمد علی کرباسی راوری در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.</p>

  • وصال پس از ۳۹ سال

    وصال پس از ۳۹ سال

    <p>آژانس عکس ایرنا - 17 آذر 1400 - خانواده شهید تازه شناسایی شده محمد علی کرباسی راوری پس از استقبال مردم در شهرکرد، روستای خراجی و شهر اردل با حضور بر سر مزار این شهید به انتظار ۳۹ ساله خود پایان دادند.</p> <p>سرباز شهید محمد علی کرباسی راوری متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت&nbsp;المقدس به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند. پیکر شهید محمد علی کرباسی راوری در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.</p>

  • وصال پس از ۳۹ سال

    وصال پس از ۳۹ سال

    <p>آژانس عکس ایرنا - 17 آذر 1400 - خانواده شهید تازه شناسایی شده محمد علی کرباسی راوری پس از استقبال مردم در شهرکرد، روستای خراجی و شهر اردل با حضور بر سر مزار این شهید به انتظار ۳۹ ساله خود پایان دادند.</p> <p>سرباز شهید محمد علی کرباسی راوری متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت&nbsp;المقدس به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند. پیکر شهید محمد علی کرباسی راوری در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.</p>

  • وصال پس از ۳۹ سال

    وصال پس از ۳۹ سال

    <p>آژانس عکس ایرنا - 17 آذر 1400 - خانواده شهید تازه شناسایی شده محمد علی کرباسی راوری پس از استقبال مردم در شهرکرد، روستای خراجی و شهر اردل با حضور بر سر مزار این شهید به انتظار ۳۹ ساله خود پایان دادند.</p> <p>سرباز شهید محمد علی کرباسی راوری متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت&nbsp;المقدس به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند. پیکر شهید محمد علی کرباسی راوری در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.</p>

  • وصال پس از ۳۹ سال

    وصال پس از ۳۹ سال

    <p>آژانس عکس ایرنا - 17 آذر 1400 - خانواده شهید تازه شناسایی شده محمد علی کرباسی راوری پس از استقبال مردم در شهرکرد، روستای خراجی و شهر اردل با حضور بر سر مزار این شهید به انتظار ۳۹ ساله خود پایان دادند.</p> <p>سرباز شهید محمد علی کرباسی راوری متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت&nbsp;المقدس به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند. پیکر شهید محمد علی کرباسی راوری در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.</p>

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    گردو تکانی در حاشیه زاینده رود

    آژانس عکس ایرنا - 27 مهر 1400 - حاشیه زاینده رود از گذشته جایگاه مناسبی برای پرورش درخت گردو بوده است. به لحاظ ساختار و ویژگی های این درخت (نازکی شاخه) برداشت گردو از درختان کهنسال کاری دشوار است و بسیار پیش می آید که در فصل برداشت، باغداران از درختان چند متری سقوط کنند.برای این کار کارگران مخصوص با چوب های بزرگ استخدام می شوند. اما امسال با توجه به کمی بارش و نبود محصول کافی و بالا بودن دستمزد این کارگران، بسیاری از باغداران خودشان اقدام به برداشت گردو از درختان کهنسال کرده اند.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.

  • آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آهنگر شاعر پیشه حاجتعلی رحیمی

    آژانس عکس ایرنا - 18 مهر 1400- در کوچه آهنگری شهرکرد که از وجود این شغل قدیمی خالی شده کارگاه «حاجتعلی رحیمی»، آهنگری کهنه‌کار که در طول سالها فولاد روزگار وی را به مردی آبدیده تبدیل کرده، خودنمایی می‌کند. اما زمانی که وارد حجره آهنگری استاد حاجتعلی می‌شوی فقط با فلز، پتک و چکش و آچارهای سفت و زمخت طرف نیستی، این حجره آهنگری بوی شعر و ادبیات هم می‌دهد. از لابه‌لای صدای پتک و چکش می‌توان طنین اشعار مثنوی و حافظ و تاریخ ایران زمین را شنید.اینجا ادبیات از آهنگری شغلی لطیف ساخته و این موضوع را در شکل‌دهی اجسام کارگاه می‌توان به خوبی دید. حاجتعلی آهنگر به سبب علاقه خاصی که از کودکی به کتاب و کتابخوانی داشته توانسته تاکنون ۲ جلد کتاب به چاپ برساند و ۶ جلد دیگر نیز آماده چاپ دارد.