خط آهن تبریز

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>

  • قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    قطار آذربایجان- ایستگاه راه آهن تبریز

    <p>ایستگاه راه آهن تبریز یکی از بزرگترین ایستگاه‌های ایران و شمالغرب کشور و از نمونه‌های ارزشمند معماری ایستگاهی ایران بشمار می‌آید. ساخت این ایستگاه در سال ۱۳۳۹، دو سال پس از گشایش و راه اندازی راه‌ آهن تهران - تبریز در مکان گذشته آن که در سال ۱۲۹۴ ساخته شده بود، آغاز شد.</p> <p>در پشت دیوارهای بلند و وسیع ایستگاه راه آهن تبریز به غیر از کارکنان در مشاغلی چون بلیت فروشی، خدمات ایستگاهی، رئیس قطار، لوکوموتیوران و ... که پیش روی مردم و مسافران است و عموما با آنها آشنا هستند، ۲۴۱۸ نفر پرسنل در بخش های نگهداری خطوط و ابنیه، تاسیسات، مهندسین، کارگران ناوگان ریلی، تکنسین‌های شبکه بالاسری، سوزنبان، راهدار، راهبان، متصدیان ترافیک در تلاش هستند تا قطارهای مسافربری و باری بر روی خطوط آهنی به حرکت درآیند.</p>